Проктозан НЕО
Проктозан НЕО

Швидко полегшує болючі прояви геморою та захищає від подальших подразнень Дізнатись більше

ПСИЛО-БАЛЬЗАМ
ПСИЛО-БАЛЬЗАМ

Швидка допомога від зуду Дізнатись більше

ЕРМІТАЛЬ
ЕРМІТАЛЬ

Покращує травлення у дорослих та дітей Дізнатись більше

Гриппостад С
Гриппостад С

Гриппостад — це німецька якість, доступна ціна та швидкий ефект. Дізнатись більше

ХОНДРОКСИД
ХОНДРОКСИД

Хондропротектори зупиняють процес руйнування хрящової тканини, активізують її відновлення. Дізнатись більше

показати Приховати

Новини

Група компаній STADA Arzneimittel AG оголосила про позитивні результати діяльності за підсумками першої половини 2016 року

Огляд Ключових показників


1-6/2016

1-6/2015

+/-

Об’єм продажів

1 034,7 млн євро

1 025,9 млн євро

+1%

Скориговані продажі

1 061,0 млн євро

1 017,7 млн євро

+4%

EBITDA, оголошена

200,7 млн євро

181,4 млн євро

+11%

EBITDA, скоригована

202,3 млн євро

189,2 млн євро

+7%

Чистий прибуток, оголошений

82,0 млн євро

53,6 млн євро

+53%

Чистий прибуток, скоригований

96,1 млн євро

85,0 млн євро

+13%

У першій половині 2016 року в групі компаній STADA відзначено позитивну динаміку розвитку діяльності. Продажі групи компаній збільшилися на 1% до 1 034,7 млн євро. (1-6 / 2015: 1 025,9 млн. євро). У структурі загальних продажів частка генеричних препаратів склала 58%, брендових препаратів — 39%.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилися як оголошені, так і скориговані основні показники прибутку — перш за все, в результаті зниження одноразових впливів і зменшення негативного впливу від коливань валютного курсу. Також основні показники прибутку продемонстрували позитивну динаміку у зв’язку із загальним фінансовим результатом і більш низькою податковою ставкою.

У першій половині 2016 роки ми змогли досягти значного зростання як оголошених, так і скоригованих ключових показників. Крім цього, ми відзначили і значне поліпшення потоку грошових коштів від операційної діяльності. Це, серед іншого, говорить про те, що заходи, які ми прийняли для розвитку робочого капіталу, демонструють свою ефективність

— коментує Хельмут Крафт, директор з фінансових питань, маркетингу та продажів.

Що стосується регіонів, то продажі на території «Центральна Європа» знизилися на 1%, склавши 494 млн. євро (1-6 / 2015: 499,1 млн. євро). Незначне падіння стало результатом зменшення продажів в Бельгії, в той час як Італія та Великобританія продемонстрували позитивний розвиток. Продажі в даному регіоні склали 48% від продажів групи компаній в першій половині 2016 року.

Продажі на материнському ринку в Німеччині виросли на 18% до 246.9 млн. євро (1-6 / 2015: 209,8 млн. євро). Навіть незважаючи на тривалі складні локальні умови для дженериків, продажі компанії в цьому сегменті показали зростання на 4% і досягли 149.0 млн. євро. У продажах брендової продукції на ринку Німеччини зафіксовано ще більш значне зростання на 48% відсотків до 98 млн. євро.

У регіоні «СНД / Східна Європа» продажі за перші шість місяців 2016 року збільшилися на 8% з розрахунку валютного курсу минулого року, забезпечивши 20% загальних продажів Групи. Динаміка показників на ринку України близька до загальних по регіону — + 3,24% по курсу поточного року (11,64 млн. євро). В умовах високої інфляції і зниження купівельної спроможності такий результат в компанії вважають позитивним.

Обсяг продажів у роздрібному сегменті STADA в Україні — 13,87 млн. євро, що на 10% більше за аналогічний період 2015. STADA в Україні єдина зарубіжна компанія в ТОП 30, що демонструє такі високі темпи зростання в зарубіжній валюті на фоні негативної динаміки ринку ЛС (-5,43% у 1 півріччі 2016).

В Азіатсько-тихоокеанському регіоні і країнах MENA продажі зросли на 7% відсотків до 76,8 млн євро (1-6 / 2015: 71,7 млн євро). Внесок даного регіону в продажі групи компаній склав більше 7%.

Рада директорів розробила корпоративну стратегію з метою дотримання вимог на ринку охорони здоров’я та найкращого використання потенціалу Групи. Майбутня програма орієнтована на підвищення конкурентоспроможності STADA на всіх ринках присутності, пошук можливостей для впровадження інновацій та створення додаткового прибутку акціонерам в довгостроковій перспективі.

Для досягнення цих цілей запланована подальша інтернаціоналізація та розвиток двох основних сегментів — дженерикових і брендових продуктів, посилення присутності на ринках, що зростають, а також більш ефективна структура групи компаній і структура витрат. Завдяки оптимізації ланцюжка поставок, постійному вдосконаленню внутрішніх процесів, зниженням адміністративних витрат, а також поліпшення структури продажів, STADA планує збільшити рентабельність Групи.

У рамках нашої майбутньої програми ми виводимо компанію STADA на якісно новий рівень. Ми не повинні заново себе шукати і винаходити щось нове, але ми бачимо, як ми можемо використовувати свій потенціал ще більш ефективно. Маючи сильний дженерикових бізнес в основі своєї діяльності, сильний сегмент добре відомої брендової продукції в якості локомотива зростання і орієнтовані на майбутні інноваційні продукти, ми залишимося успішною компанією в довгостроковій перспективі навіть в складних ринкових умовах.

— розповідає Голова Ради Директорів Д-р. Маттіас Віденфельс.