Проктозан НЕО
Проктозан НЕО

Швидко полегшує болючі прояви геморою та захищає від подальших подразнень Дізнатись більше

ПСИЛО-БАЛЬЗАМ
ПСИЛО-БАЛЬЗАМ

Швидка допомога від зуду Дізнатись більше

ЕРМІТАЛЬ
ЕРМІТАЛЬ

Покращує травлення у дорослих та дітей Дізнатись більше

Гриппостад С
Гриппостад С

Гриппостад — це німецька якість, доступна ціна та швидкий ефект. Дізнатись більше

ХОНДРОКСИД
ХОНДРОКСИД

Хондропротектори зупиняють процес руйнування хрящової тканини, активізують її відновлення. Дізнатись більше

показати Приховати

Новини

Відразу два препарати STADA стали переможцями в конкурсі торгових марок «Фаворити Успіху».

Торгова марка «Гексикон» визнана лідером на фармацевтичному ринку України в категорії «Кращий антимікробний і антисептичний препарат, що застосовується у гінекології» з переможним статусом «Фаворит Споживачів».

Торгова марка «Проктозан» визнана лідером в категорії «Кращий препарат від геморою» з переможним статусом «Абсолютний Фаворит».


8 червня в Києві відбулася урочиста церемонія нагородження переможців Національного щорічного Конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху». Були підведені підсумки дослідження громадських переваг, які проводилися протягом 2016 року з метою визначення найкращих, найбільш рекомендованих експертами і найулюбленіших споживачами торгових марок українського ринку. Відповідно до методики конкурсу, при визначенні Фаворитів Успіху враховується думка пересічних споживачів, експертів (в даній номінації — це лікарі та фармацевти) і українських знаменитостей (публічних людей, творчої і ділової еліти). Результати завіряються маркетинговою дослідницькою компанією In Mind і проходять ретельний аудит Київського міжнародного інституту соціології (КМІС).

Чергове визнання з боку громадськості та фахівців у фармацевтичній сфері не стало несподіванкою для компанії STADA, але послужило ще одним приємним свідченням нашої плідної роботи по просуванню продуктів.

Ми вдячні за таку високу оцінку наших препаратів громадськістю. Це говорить про те, що ми тримаємо правильний курс, приділяючи ключову увагу якості наших продуктів. Повинен сказати, що бути в таких номінаціях і серед таких номінантів — це вже почесно. І те, що журі відзначило спеціальною відзнакою нашу роботу — стимулює нас і надалі працювати ще краще, втілювати в життя ще більше нових ідей. Ми пишаємося нашою перемогою, це спільна праця всього колективу STADА. Усім дуже дякую!

 — Зазначив, коментуючи перемогу, Регіональний директор компанії STADA в Україні, Станіслав Віталійович Д′яченко.

У свою чергу організатори конкурсу висловили подяку всім респондентам опитувань конкурсу, учасникам експертних журі: «Дякуємо всім, хто знайшов час і натхнення взяти участь у визначенні Фаворитів. Саме завдяки вашим оцінкам громадськості стали відомі найбільш популярні торгові марки 2016 року, які будуть рекомендуватися в якості найкращого вибору і в новому 2017 році і в подальшому, — відзначили організатори конкурсу. — Переможцями рейтингу щорічно стають номінанти, які отримали найбільшу довіру і підтримку українців на протязі всього року. Рейтинги, що отримані за результатами опитувань, відображають реальні уподобання споживачів і показують динаміку їх змін. Лідери рейтингу „Фаворити Успіху“ — це завжди безперечно найкращі і найбільш якісні торгові марки в своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості, і є важливою рекомендацією для тих, хто завжди прагне брати від життя тільки найкраще!».

Довідка

Конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» — перший і все ще єдиний в Україні конкурс торгових марок, який цікавиться думкою без посередніх споживачів та публікує рейтинги гравців ринку у відкритому доступі. Конкурс проводиться щорічно з 2003 року, за прозорою методикою вивчення громадської думки, з метою визначення найкращих брендів на українському ринку, що користуються найбільшим попитом у споживачів та рекомендованих експертами, а також найбільш яскравими представниками шоу-бізнесу. У рейтингу автоматично беруть участь усі без винятку торгівельні марки, офіційно зареєстровані в Україні, в категоріях, поділених за категоріями ринку споживчих товарів і послуг.

Переможці конкурсу, Фаворити громадських переваг і народної довіри, обчислюються за підсумками масштабних опитувань, за участю трьох респондентських груп: Експертного Журі (профільних фахівців різних напрямів українського ринку товарів та послуг), Журі Успішних Людей (публічних і відомих людей України, знаменитостей), і без посередніх споживачів, які висловлюють свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в Інтернеті, на порталі FAVOR.com.ua.